18.3.15

8 Mart Dünya Kadınlar Günü Etkinliğim-Hazırlıkları- Davetli Bloggerlar

Geçen sene ilk etkinlik mailini attığımda inanılmaz heyecanlıydım. Hele ilk firma onayladığında çığlık attığımı hatırlıyorum.Bu yıl gayet sakin, rahat yaptım tüm yazışmalarımı. 2. düzenlemenin verdiği rahatlık olsa gerek -çaktırmayın
Daha özel olması için çabaladım. Mekan olarak Gop Hotel Samm'in toplantı odasını ayarlayıp, bu güzel günün fotoğrafları çekmesi için de Benim Masalım Fotoğrafçılık ile anlaştım. Birbirinden güzle kareler yakalamış bloğa bir kısmını ekleyeceğim daha fazlası için sayfama beklerim.  
Her blogger için masa kartları ve peçetelikler sevgili Hayriye tarafından tasarlandı. Bu kadın bir harika.Kendiyle barışık olmasına, enerjisine hayranım.


 
Masa kartlarına ait görseller.
Öğleden sonrası olduğu için çay partisi cafe break menüsü seçtim.Hem otelin ikramlıkları hemde de Very Cupcake ve Üneller firmalarının lezzetli ikramları etkinliğe lezzet kattılar. 
Ayrıca Pempe Papyon  kadınların vazgeçilmez parçası olan  bu güzel aynaları  hazırladı.
Davetli bloggerlar İstanbul, İzmir ve Ankara'nın sevilen bloggerlarıydı.


Makyajkelebeği blog yazarı Filiz ve Şansboceği blog yazarı Nihan davetimi kabul edip katıldılar.  

ve tabiki Ankara'nın sevilen blog yazarları. 





Ankara Etkinlik Blog yazarı Ayşegül, Cananzerkinli.com Blog yazarı Canan, Larcenciel Blog yazarı Başak





Etkinlik için profesyonel bir makyaj yaptırmayı planlamıştım.Nihan canım ben yaparım dedi ve bu güzel makyaj çıktı ortaya. Etkinlik sonunda çekimlere kalamadı beraber çektirdiğimiz selfie paylaşayım 


Toplu resimsiz etkinlik mi olur deyip ve çekindik.

Etkinlik ile ilgili tüm paylaşımları #gulshendoganile8mart hastaghından takip edebilirsiniz.
Fotoğrafların tamamı Benimmasalımfotoğrafçılığa aittir. 

24 yorum:

  1. Her yönüyle harika bir etkinlikti.. Nazik davetin için çok teşekkür ederim.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Harika bir etkinlik olmus canim benim reeimlerde hepiniz cok guzel cikmissiniz ;-)

    YanıtlaSil
  3. Harika bir etkinlik olmus canim benim reeimlerde hepiniz cok guzel cikmissiniz ;-)

    YanıtlaSil
  4. güzel bir gündü,herşey için teşekkürler cnm,emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. her şey harika olmuş gülsencim
    sevgiler selamlar

    YanıtlaSil
  6. rica ederim :) tasarımcı da oldum sayende daha nice güzel buluşmalara

    YanıtlaSil
  7. çok güzel bir gündü , tekrar teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  8. Çok keyif aldığımız,her yönüyle mutluluk veren bir etkinlikti.Etkinliği yapan sen olunca mesafelerin önemi kalmadı.İyi ki geldik,iyi ki görüştük canım :)

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel birgün Geçirdik hersey icin cok tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  10. ÇOOOOK güzel bir etkinlikti ,emeklerine sağlık.

    www.cananzerkinli.com

    YanıtlaSil
  11. Çoook keyifli bir etkinlikti. Nazik davetin için tekrar teşekkürler...

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel bir gün oldu Gülsencim eline sağlık seni tekrar İstanbulda görmeyi de sabırsızlıkla bekliyorum canım :) sevgiler <3

    YanıtlaSil
  13. Harika bir etkinlikti. Herşey için teşekkürler :)

    ayrıca tüm arkadaşlarımı da öpüyorum

    YanıtlaSil
  14. Resimler çok harika keşke bende orada olabilseydim :)

    YanıtlaSil
  15. herşey çok güzeldi emeklerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  16. Katıldığım ilk etkinlikti , çok güzel insanlar tanıdım. Davetin için çook çook teşekkür ederim Gülsen . Sponsor firmalarada ayrıca teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  17. harika görünüyorsunuz bayıldım elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  18. Çok güzel bir etkinlik olmuş. Seni twitterdan takipteydim Gülşah'cım blogunu da yeni keşfettim. Kalemine sağlık. Banada beklerim.
    http://www.minigimleyasam.com/
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil

Yorumlar buraya..