28.2.14

Tüm Markalar StilGiyin.com Bünyesinde


Alışveriş için kısa zaman diliminiz mi var..
Öyle mağaza mağaza gezmek isteyip de  buna fırsat mı bulamıyorsunuz?
Aradığınız tüm ürünleri bir arada olsun diyor sanız size
Stil Giyin'i öneriyorum.
Nedir bu ne iş yapar derseniz ?

Hemen anlatayım..
36 beden kırmızı elbisemi arıyorsunuz- ki son 15 günün krizi -
Stilgiyin.com'da bulunan arama motoruna anahtar kelimeyi  yazıp çıkan sonuçta değerlendirebileceğiniz bir sürü kırmızı elbise modelleri çıkacak karşınıza. 
Seçenekleri süzerek aradığınız kırmızı elbiseyi mutlaka bulacaksınız.

zet BG126 - Fiyonklu Elbise

Elbisem hazır ya ayakkabı..
Hemen arama motoruna ayakkabı, siyah, stiletto....Vb yazarak,


Mecrea Siyah Lazer Deri Düşük Dekolteli Stiletto Ayakkabı
Bu harika ayakkabıya ve daha fazlasına ulaşabilir siniz.

 Bir çantada  gerekli derseniz..

Beymen Clutch / El Çantası
İşte burada. Daha fazla seçenek mevcut bunlar benim sizin için seçtiklerim..


Ayrıca her ürüne tıkladığınız da  alışverişi yapacağınız siteye yönlendiriliyor alışverişinizi  tamamlıyorsunuz.

Stilgiyin.com' un anlaşmalı olduğu sitelerden, siz  değerli kullanıcılarına özel indirim kuponları da sunuyor.
Alışverişinizi Stilgiyin'den yaparak hem zamandan hemde paranızdan tasarruf etmiş oluyorsunuz.

Nasıl ama..



Stilgiyin.com bünyesinde  200.000 ürün ve 2500'ü aşkın marka bulunuyor.
ve en çok aranan ürün ne...
Elbise ve ayakkabı.. :)


Çok öptüm, Mutlu Günler..

KIRIŞIKLARI ONARAN YENİ GÜCÜ KEŞFEDİN






Powerful Wrinkle Reducing Cream Elastikiyeti %32 Oranında İyileştirir.

Çizgilerin görünümünü azaltır, cilt dokusunu düzeltir,

gözeneklerin görünümünü azaltır.



KADINLARIN %80’İ 4 HAFTADA SONUÇLARI GÖRDÜ:

• ÇİZGİLER AZALDI

• GÖZENEKLER AZALDI

• CİLT DOKUSU DÜZELDİ


3 ÖZEL İÇERİK


BAKIR PCA: Elastin üretiminin artırılmasına yardımcı olur.

KALSİYUM PCA: Kolojen bağların bozulmasına neden olan enzimlerin üretimini azaltır.

ABYSINNE: Okyanusun derinliklerinde var olan yaşam molekülü, cildi dış saldırılara karşı korur.



Tavsiye edilen satış fiyatı :​​ Krem 50 ml – 129 TL
​​SPF30’lu Krem 50 ml – 129 TL
Göz Çevresi Kremi 15 ml – 99 TL

Basın Bülteni.

26.2.14

Rapunzel Secret Kömür Özlü Saç Bakım Maskesi



Alternatif kozmetik bünyesinde olan Rapunzel Kömür Özlü Saç Bakım Maskesi 2 hafta öncesi bana ulaştı. Herhalde rapunzelin saçlarının sırrını çözdüler 

 Gelen ürün 20 ml boyunda numune bir ürün. Saçlarımın uzun ve ince telli olmasından dolayı ürünü iki seferde kullandım.
İlk kullanım sonrası saçlarımın fönsüz naturel hali aşağıdaki fotoğrafta :)


Rapunzel Kömür Özlü Saç Bakım Maskesi ;


Tüm saç tiplerini onarıp bakım yapıyor,

Tüm saç renkleri için uygun olup parlaklığı artırır, hatta yaratır.

Saçtaki elektriklenmesini azaltıp, bazı saç tiplerinde gözle görülür düzleşmesini sağlar.

Saçtaki yağı emer, kafa derisini temiz tutar.

Saçlarınızdaki temizlik hissini daha uzun süre boyunca yaşamanızı sağlar.

Saçlarınız kolayca taranmasına yardımcı olur.
Yıpranmış saçları güçlendirir ve daha canlı yapar.
Saçlardaki hasarlı yerleri güçlendirerek düzelmesini sağlar.
İşlem görmüş ama birazcık sağlıklı saçlarıma destek oldu.  Daha da kolay şekil almasını sağladı. Yıka ve çık formatına az da olsa uydu..:)

Fön çekilmiş hali. 

25.2.14

Nivea ile Twitter hesabında #BuBirMucize‏ anlat, Nivea BB Krem Kazan!






Merhabalar
Nivea Türkiye sizler için harika bir çekiliş başlattı. 28 Şubat tarihine kadar #BuBirMucize etiketi ile twitter hesabınızda Nivea BB Krem'i anlatın bu mucize ürün ayağınıza gelsin.
 Ben twitter hesabımda da yazdım bile. 
Haydi ne  duruyorsunuz sıra sizde..
Sizde katılın ve kazanın.
Katılım şartlarını okumak için;

20.2.14

Medcezir’de Elidor ışıltısı



Bugüne kadar dev televizyon prodüksiyonları ile yaptığı işbirlikleriyle adından söz ettiren Elidor bu yıl da ses getirecek bir projeye imza atıyor. Ekranların en sevilen dizilerinden Medcezir’in dinamizmi, Elidor’un ekrana taşıdığı yeni nesil uygulamalarla keyifli bir deneyime dönüşüyor.   



Saç bakım pazarının liderliğini elinden bırakmayan Elidor, Türkiye’nin en çok izlenen ve Facebook’taki 2 milyon kişilik fan sayısıyla fenomen olan yapım Medcezir’le tüketiciye yepyeni bir marka deneyimi sunuyor. Elidor, tüketiciyle iletişimde farkını ve öncülüğünü ortaya koyan yeni nesil uygulamaları sayesinde dizinin dinamizmi ile takipçileri arasındaki etkileşimin kesintisiz sürmesini sağlıyor. Dizinin iki ünlü oyuncusu Serenay Sarıkaya ve Hazar Ergüçlü’nün marka yüzü olarak konumlandırıldığı işbirliği projesi, televizyon reklamından dijitale ve tüketici katılımlı projelere kadar uzanan geniş bir alanı kapsıyor.

Elidor’a başarılı iki marka yüzü

Merkezinde Hollywood yıldızlarının saç tasarımcısı ve Elidor ışıltılı saç uzmanı Jamal Hammadi’nin geliştirdiği Güçlü ve Parlak serisinin yer aldığı projelerin ilki Serenay Sarıkaya ve Jamal Hammadi’nin rol alacağı reklam filmi olacak.

Medcezir’in Mira’sı Serenay Sarıkaya, Setteki yoğunluk ve stres saçlarımızda yapılan işlemlerle birleşince, gün saçlardaki ışıltının kaybolmasıyla tamamlanıyor. Dizide parlayan saçlar, günlük hayatımıza yıpranmış ve matlaşmış saçlar olarak yansıyor. Elidor Güçlü ve Parlak hem sette hem de günlük hayatımızda ışıltıyı geri getiriyor” diye konuştu. 

Dizide Eylül karakterini canlandıran Hazar Ergüçlü ise ilk tanıştığı şampuanın Elidor olduğunu belirterek,“Hayatım çok değişti, ancak değişmeyen bir şey var. Elidor şimdi de yanımda. Çocukken saçlarım en büyük mutluluğumdu. Saçlarım istediğim şekli aldığında kendime güvenim artardı. Ancak bugün bir profesyonel olarak saçlarım kimi zaman kâbusum olabiliyor. Sık aralıklarla uygulanan onlarca işlemle çoğu zaman ışıltıdan eser kalmıyor. Elidor işte bu anlarda eski bir dost gibi” dedi.  
  
Elidor’dan ufuk açan iletişim vizyonu

Unilever Kişisel Bakım Kategorisi Pazarlama Direktörü Handem Çelenkler, IPSOS araştırmasında dört yıl üst üste en sevilen marka seçildiğini belirterek, tüketicinin bu ilgisine yalnızca ürünlerle değil, iletişim çalışmalarıyla da karşılık verdiklerini söyledi. Çelenkler yeni iletişim kampanyalarındaki inovatif süreci ise şu cümlelerle özetledi: Tüketiciyi rahatsız eden, zorlayan, koşullamaya çalışan bir marka olmadık. Aksine,  dayatmacı bir anlayışı değil, tüketicilerimize tercih sunan bir iletişim yöntemini benimsedik. Medcezir ile geliştirdiğimiz bu yeni işbirliğiyle de amacımız tüketicilerimize mutlu ve farklı bir marka deneyimi sunmak.”