10.10.13

Gratis Bayram İndirimi..

           
Keremin veli toplantısı var bugün
 birazdan  ofisten çıkıp Ankara Meşrutiyette bulunan gratise saldıracağım.
The balm ilk durağım olacak gene.
Sizleri gelen bültenle baş başa bırakıyorum.
Ben kaçar..
 Kurulduğu günden bu yana herkesi birbirinden kaliteli ürünlerle tanıştıran Kişisel Bakım Marketi Gratis alışveriş listenizde yer alan kozmetik ve kişisel bakım ürünlerinde  10-14 Ekim 2013 tarihleri arasında geçerli fırsat ve süprizlerle sizleri buluşturuyor.

            Kalem ve oje hariç The Balm, L’Oreal Paris, Maybelline, Golden Rose, Pastel (seçili mağazalarda geçerli) Max Factor, Flormar (seçili mağazalarda geçerli) ve Alix Avien (seçili mağazalarda geçerli) Renkli Kozmetik ürünlerinde %50 İndirim,



Tüm Yüz Bakım (R.O.C hariç) ürünlerinde %50 İndirim,
Tüm Gratis’e Özel, Hijyenik ve Günlük Ped, EDT/Parfüm, Takı ve Toka çeşitlerinde%40


İndirim,


Tüm Saç Boyaları, Tıraş Ürünleri, Deo Sprey, Deo Roll-on, Deo Stick çeşitlerinde%35 indirim,

üm Saç Bakım (Toni&Guy hariç), Kişisel Bakım ürünlerinde %30 İndirim fırsatları

sizleri bekliyor. Ürünler stoklarla sınırlıdır.

Gratis’in bayrama özel kampanyalarına siz de katılın, muhteşem

fırsatları kaçırmayın… 





      

2 yorum:

  1. Yeni blog tasarımın çok güzel canım mavi kuşa bayıldım

    YanıtlaSil
  2. blogunun yeni halini bende cok beğendim canım mimledim seni:) sevgiler Gratis alısverişinide merak ediyorum neler aldın?:)

    YanıtlaSil

Yorumlar buraya..