19.2.15

Schön Papatya Özlu El ve Yüz Kremi

 Papatya çiçeğinin doğal özünden yararlanılarak yapılmış olup, paraben içermeyen el ve yüz kremidir.
Yoğun yağlı yapısı, yüzüm hariç tüm vücuduma iyi geldi. 

Nemlendirici etkisi kış ayları için ideal.Ankara'nın kuru havasına ne kullansak fayda etmiyor gerçi.  Akşamları yatmadan önce bacaklarıma ve kollarıma ve dirseklerime sürüyorum. Sabahları da evden çıkmadan öncede ellerime sürüyorum.Dirseklerim için özel bir krem kullanıyordum. Schön kullandığımdan beri onu da kullanmıyorum.

Papatya çiçeğinin sakinleştirme etkisi ile tahriş ve kızarıklığı hafifletip cildi rahatlatıyor. Pek hassas olmasam da arada bir kızarıklar oluşuyor cildimde. 
Ürünün yapısı çok güzel , sizler için fotoğrafladım.Kıvam olarak ne koyu nede çok akıcı hemen emiliyor.
 Fiyatı ise 10-15 TL arası. 
Schon ürünlerini kullanan var mı?
Yorumlarınızı bekliyorum
#bademlebudukcaypartisi  hediyesidir

15 yorum:

  1. Cildi rahatlatıyor olması nedeni ile ürün hoşuma gitti :) Belirgin bir okusu var mı ?

    YanıtlaSil
  2. El kremi benim vazgeçilmezim :)

    YanıtlaSil
  3. Bende de aynı markanın mangolu kremi var canım bende çok memnun kaldım. Güle güle kullan sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. Gule gule kullan canim cok guzel gorunuyit

    YanıtlaSil
  5. ben de çok memnunum...
    iyi günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
  6. fiyatına göre oldukça iyi bir ürün :)

    YanıtlaSil
  7. çiçeklerden en çok papatyaları seven biri olarak bunu almalıyım hemde fiyatı çok uygunmuş

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, instagramdan takipteydim zaten :) Şimdi burdan da takipteyim, bana da beklerim ;) Sevgiler…

    YanıtlaSil
  9. Bende kullanıyorum çok memnunum çok güzel nemlendirmesi var ama yüzüme kullanmadım hiç :)

    YanıtlaSil
  10. Bloğunu takipteyim canım banada beklerim sevgilerle..

    YanıtlaSil
  11. nerede satılıyor watsons gratislerde var mı schon ürünleri

    YanıtlaSil
  12. Bu izmirde satılıyormu acaba

    YanıtlaSil

Yorumlar buraya..