16.7.13

Osmo Wonder 10 denediniz mi ? Şiddetle tavsiye ederim..



Osmo Wonder 10 yeni tanıştık çok yeni 10 gündür misafirim
www.kozmoya.com/ sitesi tanışmamıza vesile oldu ..


10 etkili durulanmayan sprey maske
Etkilerine göz atalım mı. 
* Kuru ve yıpranmış saçları onarıyor
*Saçları besleyip koruyor 
*Fön ve maşanın etkisini en az indirgiyor
*Boyalı saçlarda rengi daha uzun süre canlı tutuyor.
*Saçlara doğal görünümlü bir hacim kazandırıyor(tecrübeyle sabittir.)
*Yumuşak ipeksi ve daha kolay şekil alabilen saçlar 
* Saç uçlarındaki kırıkları onarıyor 
*Elektriklenmeyi önlüyor 
* Yağlı bir yapısı olduğu halde saçı ağırlaştırmıyor
* Durulanmayan hepsi bir arada saç bakım kremi
Kullanımı
*Saçları yıkadıktan sonra nemini alıp wonder 10 ben ellerime sıkıp saçlarıma uyguladım. Direk  de sıkabilirsiniz.
Doğal kurumaya bırakırsanız sonuçları daha  net görebilirsiniz.

***Şiddetle tavsiye ederim. **
Satış fiyatı 60 Tl

5 yorum:

  1. günlük olarak mı kullanıyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok her banyo sonrası 2 günde bir desem yeridir :)

      Sil
    2. benim gibi dalgalı saçlara iyi gelir sanırım

      Sil
  2. Hayır kullanmadım ama güzel bir ürüne benziyor .

    YanıtlaSil
  3. denemedim ama guzel bir urunmus gulegule kullan:)

    YanıtlaSil

Yorumlar buraya..