17.7.13

Yeni Headerim Nasıl Olmuş





Merhabalar
Yepyeni güzel bir güne uyandık. Şükredip uyanıyorum her güne gidip Keremi öpüyorum hazırlanıp çıkıyorum evden. 
Gün benim için 6,45 sularında başlıyor.
Tempolu 12  saat sonunda tekrar eve ulaşıyorum. Hayatı koşarak yaşıyorum desem yeridir.
Bazen o akıyor bakakalıyorum.
Kerem 4 yaş 5 aylık eylül ayında başlıyor kreşe. -ne ara büyüdü-
İlk vesikalık fotoğrafı çekildi bile şaşırarak baktım fotoğrafçıda -abla beğenmedin mi dedi.
Yüz halim artık ne şekle  girdiyse..:)
Daha sakin dingin bir hayat daha bir 15 yıl olamayacak gibi görünüyor..
Ne yapalım kısmet diyelim..

Oruç tutan arkadaşlarıma bol sabırlar diliyorum. Sağlığım el vermiyor çok üzülüyorum bu duruma ama önce sağlık diyorum. 
Konudan epey saptım gelelim yazının asıl konusuna 

Değmesin yağlı boya blogunun sahibesi bir header etkinliği yaptı ve kazananlardan biri ben oldum. Sonra yaklaşık 40 mailleşme sonucunda yukarıdaki header ortaya çıktı-Tamamen  arızalı biri varsa o benim-
Blog benim 2. bebeğim. Nasıl Kerem le alakalı bir konuda hassas isem burada da  aynı hassasiyetim mevcut. 
Çok üzdüysem seni buradan özür canım..

Çok sevdim bunu ben çok öpüyorum
Haa sizde ayrılmayın bir yerlere..
Topuk seslerimi duyuyorsunuz değil mi ?
GELİYORUM.

9 yorum:

  1. çok güzel olmuş, hayırlı olsun canımcım

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş zarif görünüyor hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  3. Çok hoş olmuş.Benim için blogta düzen önemli baktığım zaman beni yormamalı.İşte öyle bir blog olmuş.Zarif,şık:)

    YanıtlaSil
  4. harika olmuş canım titizlikle çalıştığın çok belli eline sağlık

    YanıtlaSil
  5. Hayirli olsun canim severek kullan cok da yakisti dogrusu,faydalanmak isteyen dostlarim da tamazan kampanya,dan istifade edip cok uygun ucrete sevecekleri tasarimlar icin iletisime gecebilirler,sevgilerimi biraktim.

    YanıtlaSil
  6. Çok tatlı olmuş gerçekten güle güle kullanın, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş canım çok yakışmş sana ve bize :-) insanı dinginleştiren bişi olmuş pembe beyaz aşığı olan biriyim zati hep burdaydım hep burda kalıcam çokk öpüyorum

    YanıtlaSil
  8. Hayırlı olsun çok elit olmuş canım, güle güle kullan:)

    YanıtlaSil

Yorumlar buraya..