9.1.14

Avon İnstinct Kadın ve Erkek Farfümü


Avon İnstinct parfümlerin çıkaralı epey oldu. 
Megan Fox'un "içgüdülerini uyandıran" reklamını izlerken parfümü epey merak edip hemen bir erkek bir kadın parfümünü sipariş ettim. Avon parfümlerini severek kullanan bir avon sever :) olarak kadın kokusunu başta pek sevmedim. Ciddi koku alerjisi olan, ortamda en son ne yenilmiş, ne içilmiş hemen tahmin eden ben başta ön yargıyla soran arkadaşlarıma da-'pek beğenmedim erkek parfümünün kokusu daha güzel' deyip almamalarını önerdim.
Klasik Gülsen ön yargısı...  

Gelin görün ki son günlerde benim favori parfümüm Avon İnstinct oldu. 
Gelen şişe bitti hemen diğerini sipariş ettim.  


Kapağın altında olan leopar desenine ayrıca bayıldım. Tam kış parfümü  ya da benim tercihim. Kokusu çok fazla kalıcı değil gün içerisinde yenilemek gerekli. Günlük kullanım için ideal bir parfüm.Ev de işte alışverişte şu aralar hep yanımda. 


İçeriğinde bulunan; bambu, mandalina, egzotik baharatlar harmanlanıp klasik bir koku oluşturmuşlar. Erkek kokusunu hala çok seviyorum. Kadın parfümüne nazaran kalıcılığı daha iyi.  Aldığımız üçüncü parfüm şişesi bu arada eşim kokusuna bayıldı. 

Her ay sürpriz indirimlerle Avon kataloğu  sizleri bekliyor. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar buraya..