13.1.14

Durance Armada Butik Açılışı


Durance, dünyadaki en büyük butiğini 12 Aralık 2013 'te Armada Avm de açtı. Bende oradaydım. Geç kalmış bir yazı oldu ama aralık ayı benim için yoğun ve yorucu bir aydı. Nihayet bitti ve kendime gelebildim.

Durance, yüzde yüz bitkisel içerikten oluşan kişisel bakım, sağlıklı yaşam ve ev kozmetiği ürünleri üretip bizlere sunuyor. Açılışta Durance Türkiye Distribütörü Özlem Oktar Varoğlu; Durance ailesi olarak büyümeyi hedeflediklerini, 'Doğal yaşama sanatı' sloganıyla doğal ve çevreci yaşam tarzını benimseyen girişimcilere de franchise fırsatı sunduklarını anlattı. Markanın çevreye ve insan sağlığına saygılı üretim yaptığını yineleyen Varoğlu, ürünlerde yapay koruyucu boya, paraben, phenoxyethanol. propylene glycol ve sodıum laureth sulphate gibi zararlı sentetik içerik kullanılmadığını sözlerine ekledi.





Kurdele kesme töreninden sonra; Sena, Sihirli Mavi, Kardelen blog, Madame Kokosh, Her Kadın Güzeldir bloglarının sahibeleriyle misler gibi kokan Durance mağazasını başladık keşfe..





Durance ait evimde misafir sabunları, baş ucu parfümü, vücut losyonları var. Severek kullanıyorum. Durance ürünlerini daha detaylı incelemeniz için sizi siteye ışınlıyorum ben mağaza turuma devam edeyim.



Durance'ın yılbaşı için hazırladığı bu güzel kofrelere bayıldım.



Üstte resimde görmüş olduğunu ürün ışıltılı vücut pudrası. Özel günlerinizde dekoltenizi ışıl ışıl göstermek için kullanabilirsiniz . Daha çok gelin olacak genç kızlardan rağbet gören ürün teninizde bebeksi bir koku bırakıp uzun süre kalıcılığıyla özel günlerinizde sizin yardımcınız olacak bir ürün.




Durance baş ucu parfümlerini, yatağınıza nevresimlerinize sıkarak mis kokulu rüyalara dalabilirsiniz.















Durance çıralı mumları farklı koku seçenekleri, yandığında etrafa saldığı koku eminim süperdir. Ayrıca Fitili %100 çıra ve kurşun içermiyormuş.





Durance'ın severek kullandığım bir diğer ürünü 3'lü misafir sabunları. Diğer ürünlerinde olduğu gibi misafir sabunları yüzde yüz bitkisel, cildi nemlendiriyor.
Fotoğraflar sayesinde kısa bir Durance turu attınız sanırım. Daha fazlası için sizi Ardama Avm 2. katta Durance butiğine yönlendiriyorum.

Nazik davetleri için tekrar Durance ailesine sevgilerimi iletiyorum.

1 yorum:

Yorumlar buraya..