15.4.15

Artemis Burç Kremleri I İkizler

Burcunuzun tüm özelliklerini taşıyor musunuz? Her gün olmasa da günlük burç yorumlarına bakıp, yaşadıklarınızla karşılaştırıyor musunuz? Burcunuz ile uyumlu burçlar, burcunuzun rengi, uğurlu sayılar....Uzar gider liste yapacak olursak. 
Peki ya burcunuzun kremi, yağları hakkında bilginiz var mı?Benim artık var.

Geçen haftalar da Artemis Naturel -burç kremleri'nden çok güzel bir mail aldım. Burcuma özel bir krem olduğunu tarafıma gönderilen kargo ile öğrendim. Burcuma özel şiirsel bir not var aşağıda sizlerle paylaştım. 
Gelelim İkizler Burcuna-yüzünüzü buruşturdunuz hissettim-




Merhaba meraklı akıl,

Merkür’ün cingözlerinden birisi de sensin. Diğeri Başak, onunla iyi anlaşır, gevezelik edersin ama asıl senin gibi açık fikirli, yeni şeylerin peşinden giden bir Kova olur aklını çelen. Ya da dünsüz, yarınsız bir Koç, senin öğrenme, tecrübe etme açlığına birebir gelir.
Yani kısaca sende her yol var aslında ama işte dualite dünyası naaparsın, illa ikilik olacak ve bir teker patlayacak. Hele de hızlı gidiyorsa, o araba o taklayı mutlaka atacak… 
Demem o ki sevgili İkizler bazen durup biraz nefes alman, aldığın nefesin kokusunu hissetmen gerekir. Yani biraz yavaşlamak, akılla gidilemeyen yerleri görebilmek için bazı manzaralara kalple bakmak gerekir. Zaten bunu yaptığın an herkesin peşinde koştuğu huzur ve asıl bilgelik senin olacak…



İkizler burcunun el ve yüz kreminde ; Üst notaları portakal, mandalina, bergamot gibi ferah kokulardan,Orta notaları mimoza, ylang ylang, yasemin gibi çiçek kokularından,Temel notaları vanilya ve misk gibi tatlı kokulardan oluşmaktadır. 
İyi araştırılmış, - kaç kadına sordular acaba- sevdiğim tüm kokular bir arada.Pompalı şişe en sevdiğimdir.Tüm kremin eline bulaşması mı yoksa  kullanmak istediğin kadarı mı tabikisi pompalı şişe. 
Bu kadar farklı kokular bir araya gelince yoğun bir krem kokusu düşünebilirsiniz ama ağır değil, hafif, güzel, tatlımsı bir kokusu var. Ağır kokulara tahammülüm yok dayanamam. Mevsimsel dönemler harici yağlı yapıda bir cildim var. Çok kuru cilt tipleri için ideal krem olmayabilir.
Artemis Doğal 25 TL satılıyor. Hediye alternatifleri arasına notunuzu almayı unutmayın.
Burcunuza uygun kreme bakıp sevdiğiniz koku/ kokulara uyuyor mu..
Yorumlarınızı bekliyorum.

15 yorum:

  1. boğa burcu için olanını merak ettim doğrusu..

    YanıtlaSil
  2. süper bu kremler

    YanıtlaSil
  3. Yengeç burcu için olanını kullanıyorum çok kuru ciltlere uygun değil ama ben yağlı ciltli biri olarak severek kullanıyorum ambalajları çok şık :)

    YanıtlaSil
  4. Aslan da gelir ilerleyen zamanlarda..)

    YanıtlaSil
  5. benimki de yay burcu kremi çok sevdim yazısı da yakında gelecek :-))

    YanıtlaSil
  6. Denemek lazım, ben de ağır koku kullanamıyorum.Sevgiler...))

    YanıtlaSil
  7. inanmıyorum çok güzel ya :) bende oğlak :D şöyle güzel bir yorum yazmışlar, kendimi buldum :

    ''İç dünyası dış dünyasından büyük sevgili Oğlakçım, yalnız bana bak, üzülme sonra olmazsa ha! Ne bileyim böyle hedefe kilitlenince sen, bir yerine kramp girmesin. Şaka şaka, kararlılığını inatçılıkla karıştıranlara nazire yapıyorum.''
    hahaha(:

    YanıtlaSil
  8. Cok guzelmis canim gule gule kullan ben kova burcuyum linki en kisa zamanda tiklayip kova burcu icin olani inceleyecegim;-)

    YanıtlaSil
  9. Balik burcunun kremi nasil acaba.. cok merak ediyorum..

    YanıtlaSil
  10. ben de Boğa yım nolmuş yani :)

    YanıtlaSil
  11. ben de kova, yazmıştım ;)

    YanıtlaSil
  12. Yazını okuyunca bende Yay burcunun kremini çok merak ettim :) Aslında Yay burcu için yazılan iyi - kötü her özelliği taşıyorum :) ancak bu günlük burç yorumları aşırı komik ve saçma geliyor bir de tabiki hiç bir zaman tutmuyor.
    Sonuç olarak yay burcu için bende almaya karar verdim

    sevgiler tatlım ;)

    YanıtlaSil

Yorumlar buraya..