4.6.15

Gliss Million Gloss Şampuan yorumlarım

Fikri mühim içi Million Gloss Dolu bir paket gönderdi.
 Gliss million gloss şampuanı, milyonlarca ışık yansıması ile mat saçlara kaybettiği ışıltıyı tekrar kazandırmayı vaat ediyor. 
Tarafıma ulaşan bu paketten anneme, Betüşhe ve Duygu'ya denemeleri için verdim.







Ambalajı çok güzel olmuş. Turkuaz, ışıltılı.. Raflarda ilgi çeker. 
Saçıma etkisine gelince..
Gliss sever biri olarak Million Gloss pek iyi gelmedi saçıma. 
Saçlarım parlamadı mesela.-vaatleri arasında vardı-
Boya olmayan saçlara etkisini Betüşh'ten okuyabilirsiniz o da memnun kalmamış..
Saç kremi kullanmadan saçlarımı mümkün değil tarayamam. Saç kremi ile birlikte kullandım.Saçlarımı yumuşattı ama iyice  kuruttuktan sonra sanki sertleştirdi. 
Denemem için gönderilen şampuanın tamamını bitirdim. İçerisinde bulunan keratinin saç onarma etkisi var. Hani saçların şampuana alışma süresi vardır ya tüm şişeyi bitirdim ama  her yıkama sonrasında aynı şekilde oldu. 
Kuru kuru saç uçları...
Kokusunu sevdim, yoğun amö öyle rahatsız edici değil. Saçlarda kokusu kalıyor.
Az miktarda kullansanız bile köpürüyor. Bu ara mevsim geçişinden dolayı da böyle etki etmiş olabilir. Yazın deneyeceğim havalar ısınsın biraz. 
Tekrar alırmıyım tabi ki. Glissi ürünlerini seviyorum.
Teşekkürler fikrimuhim. Teşekkürler Gliss.

17 yorum:

  1. Bende daha henüz paketi bitiremedim ama pek beklediğim sonucu elde edemedim

    YanıtlaSil
  2. Gliss ürünlerini seviyorum ama Million Gloss'tan memnun kalmadım ben

    YanıtlaSil
  3. Herkeste aynı etkiyi yaratmamış demekki :) biz çok beğendik, Yağlı saçtılar olarak :)

    YanıtlaSil
  4. Henüz denemediğim bir ürün. Güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullanın blogunuza yeni katıldım buyurun bana da gelin hehe :)

    YanıtlaSil
  6. Ben de bir arkadaşım sayesinde denemeye başladım bakalım.

    YanıtlaSil
  7. Az miktarda kullanıma rağmen köpürmesi güzel yakın vakitte denemek isterim :)

    YanıtlaSil
  8. sağlıkla kullanın ben de beğendim bu ürünü

    YanıtlaSil
  9. mavi mavi çok hoş saç kremsiz asla açılmaz saçım kırmızı ultimate color serisini kullanmıştım

    YanıtlaSil
  10. tam sertleşmedi saçım ama mutlaka bir krem istedi bence ek ürünleri ile birlikte kullanılmalı bu şampuan..

    YanıtlaSil
  11. Dağıtma kısmını çok sevdim bende (:

    YanıtlaSil
  12. mavi renk seçimi çok doğru değil bence, renklerin psikolojisini herkes bilirken neden böyle bir şey yapılmış acaba

    YanıtlaSil

Yorumlar buraya..