2.12.15

Etkinliksehri.com ile Etkinliklerden Haberdar Olabilirsiniz


Herkese merhaba,çalışma hayatı içerisinde ne kadar sosyal olabiliriz ki , iş  - ev- yemek -çocuk üçgeninde buluyoruz kendimizi her akşam.Sosyalleşmek adına yepyeni taze bir internet projesini sizlere tanıştırıyorum.Ben faydalanmaya başladım bile. Çok farklı bir proje bu adı da EtkinlikŞehri.com

Şehrinizde bulunan tiyatro sinema fuar organizasyon açılış spor yoga gezi aktivite takibini yapabiliyor, Hatta kendiniz organizatör olup aktivitenizi oluşturup insanlara duyuru yapabilir ve faydalanmalarını sağlayabilirsiniz.



Açılışı çok yeni ama neredeyse aylık 60 bin ziyaretçi sayısına ulaşıyormuş ve ortalama  Etkinlikşehri üzerinden günde ortalama 25 bilet satışı gerçekleşiyor.


Sitenin işleyişi hakkında biraz bilgi verecek olursam
Ders vermek isteyenler seminerini konferansını internet üzerinden daha fazla kişiye duyurmak isteyenler için ideal bir site. Tiyatrolar, konserler, duyuruların hepsi birarada.
 ücretli ya da ücretsiz etkinlikler oluşturup, biletlerinizi satabiliyorsunuz. Bu satışlardan yüzde 4 hizmet bedeli ve yüzde 3 sanal POS komisyonu alıyor. Kesilen toplam %7 komisyona ek olarak kdv hesaplanıyor ve fatura ediliyor.


Siteye üye olmak çok kolay facebook hesabınızla üye olabiliyorsunuz. Lokasyonuma yakın etkinlikleri göster diyerek ilinizde bulunan aktiviteleri listeleyebiliyor. Diğer üyelerle etkileşim içinde kalıp, kimleri takip ettiğini, hangi etkinliğe gittiklerini görebiliyorsunuz?
Ayrıca organizatörler konularıyla ilgili anket, sunum ve video göndererek katılımcıları ve takipçilerini bilgilendirebiliyorlar.  

Üye olduktan sonra bir çok arkadaşımın siteye üye olduklarını gördüm. 
Keşfetmekte biraz geç kalmışım. Siteyi sık sık ziyaret edip doğuma kadar kendime program yapmalıyım. Minik kuzu doğunca evden çıkamıyacağım..

4 yorum:

  1. supermiş ya. hemen bakıyorum ben de

    YanıtlaSil
  2. Merhaba sevgili blogcan seni blog keşif etkinliğinde buldum izleyiciler kısmın görünmüyor.Yeni yayın ve yorumlarda görüşmek fileğiyle sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. süpermiş bu canım bende hemen bakıyorum

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler canım hemen bakıyorum bende

    YanıtlaSil

Yorumlar buraya..