5.8.16

Bioderma Sensibio H2O



Ekşi sözlük te sökemeyeceği makyaj ürünü yok diye okuyunca epey gülmüştüm. Birde her blogun arşivinde bir Bioderma Sensibio H2o yazısı  olmak zorundaymış. 

Hazır evde müsaitken görseli epey biriken kullandığım ürünleri yazmanın zamanı gelmişti.
 Su gibi yapısı nasıl olun bir ürün nasıl olur da makyajı temizleyebilir diye aklınızdan geçire bilirsiniz.Muadil ürünleri kullansam da geri hep kürkçü dükkanına dönüyorum. Litrelik boyunu kullandığımdan ne kadar çok sevdiğim belli ..

Litrelik boyu çıkar çıkmaz hemen almıştım. Onu bile kısa sürede yarıladım. Fotoğrafta bile yarım ilk aldığımda fotoğraf çekmeyi unutmuşum iyi mi:))

Kullanımı çok kolay, makyaj pamuğuna Sensibio h2o ile ıslatın, yüzünüzü göz çevrenizi dahi nazikçe temizleyin. Durulama istemiyor, temiz bir havluyla kurutabilirsiniz ama ben alışkanlık olsa gerek mutlaka yıkıyorum.

Tonik olarak da kullanabilirsiniz. Akne tedavilerde doktor reçetelerinde bile önerildiğini duydum.
 Hassas ciltler de rahatlıkla kullanabilir. Kurutmuyor yakmıyor. 
Siz üründen memnun kaldınız mı? Yorumlarınızı bekliyorum..

4 yorum:

  1. güzel bir ürün çok severek kullanmıştım belki gene alabilirim :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de çok severek kullanıyorum ve çok da memmunum

    YanıtlaSil
  3. bir kez kullanmıştım, şimdi Nivea kullanıyorum, ama tekrar almayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bi inceleme yazısı olmus, teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yorumlar buraya..