30.11.16

VICHY AQUALIA THERMAL RİCH NEMLENDIRICI

Dermokozmetika sitesinden mini bir alışveriş yaptım. Sevdiğim, tekrar tekrar alışveriş yaptığım bir site. Bloğumda dermokozmetika ile ilgili diğer yazılarıma ulaşabilirsiniz.



Bu seferki alışverişimde Vichy Aqualia Thermal rich nemlendirici aldım. Artık ürün ile ilgili yorum yapmanın zamanı geldi. Yaklaşık bir haftadır da kullanıyorum. Cildim bu aralar hormonlardan mı ya da mevsim geçişlerinden mi bilmiyorum epey kurudu. Hayatımın hiçbir döneminde bu kadar  kuru bir cildim olmamıştı. Tercihim bu yüzden Vichy den yana oldu. Bendeki ürün Rich olanı. Bol bol nem desteği anlaşıldığı üzere. Dönemsel geçişlere yoruyorum ama her cilt tipinde bence nemsizlik oluşabiliyor.
 

Hassas ciltler için formüle edilen krem 48 saat nemlendirme vaat ediyor. İçerdiği Vichy termal suyunun mineralce zengin yapısı cildin doğal korunmasını güçlendiriyor. Paraben içermiyor, kozmetik alışverişlerimizde buna artık dikkat ediyoruz değil mi?

Klasik kavanoz ambalajında olan ürünün kokusu yok denecek kadar az.  Bir hafta boyunca sabahları kullandım.  Yapısına bayıldım, emilimi çok kolay. Kullanırken çeneme çok az sürdüm. İlerleyen saatlerde epey parlama yapıyor. İlk gün bunu bariz farkettim.

Sonuç olarak, karma cildimi dönemsel yaşadığım nemsizlikten kurtardım. Çok yağlı parlayan bölgelerde kullanımında parlama yapabilir, kullanırken buna dikkat etmenizi öneririm.

Nemsizlik sorunu yaşadığınızda siz hangi kremleri kullanıyorsunuz?

Yorumlarınızı bekliyorum..

2 yorum:

  1. Kışın bende yoğun nem arayışında olduğum için 2 yıldır vichy ürünlerini kullanıyorum çok da memnunum ;)

    YanıtlaSil
  2. Dermokozmetika güzel bir site. Kaliteli ürünler var.

    YanıtlaSil

Yorumlar buraya..