2.1.17

Bebeklerin Eğitiminde Oyunun ve Kitabın Birleşmesi Şart!

9-48 ay arası bebeklerinin eğitimlerinin ne kadar önemli olduğunu artık herkes biliyor. Bu anlayışla yola çıkan ve sadece uzmanlarla çalışan bir ürün ile ilgili bilgilendirmek istiyoruz siz değerli ebeveynlerimizi!
 
Adım Adım Eğitim Setleri’ni artık Türkiye’deki herkes biliyor. Eşi benzeri olmayan alanında tek olan bu ürün ile ilgili annelerden dönen memnuniyet oranı ise hayli sevindirici: %95! Hal böyle olunca sizleri de bilgilendirmek istedik. Adım Adım Eğitim Setleri’nin kurgusu bir aktivite kitabı üzerinde! Bu kitap ile birlikte setinizden çıkan gösterişten ve süsten uzak diğer materyaller ise sadece yardımcı!

Kitaptaki interaktif uygulamalarla ve resimlerin incelenmeleri ile çocuğunuzla birlikte eğittiğinizi hissetmeden eğlenceli vakit geçireceksiniz , ebeveyn çocuk ilişkisini pekiştirirken (ki ergenlik döneminde bu çok işinize yarayacak)  çocuğuzun kitaplara olan ilgisi ve algısı ile ilgili olumlu bir adım atmış olacaksınız. Kitap içerisinde yer alan ve bebeğinizin ayına özel olan aktivitelerin tamamı ciddi bir uzmanlık birikiminin eseridir. Resimlemeler ve renk seçimleri dahi çocukların gelişimleri gözönüne alınarak yapılmıştır.

Aktivite kitabından ayrı olarak değişik kutularda amaca göre kalem, oyun hamuru, yürüme bandı, boy ölçer, oyuncaklar vb yer almaktadır. Bunlar aktivitelerin kolay uygulanmasını sağlamak amacıyla verilmektedir .Göz boyma amaçlı oyuncaklar kutularda yer almamaktadır. Esas dikkat edilen konu, bu ürünlerin  çocuk sağlığı açısından gerekli koşullara haiz olmasıdır.
Kutunun içerisende farklı akademisyen grupları ile birlikte geliştirilen başka ürünler de yer almaktadır  Örneğin Başkent Üniversitesi Beslenme ve Diyetetik Bölümü ile birlikte geliştirilen ‘ayın meyve keyfi ya da ayın beslenme keyfi” uygulaması ile her ay bir meyveyi aktivitelerin içine dahil ediyorlar.
Bunlara ek olarak her ay pedagojik bilgilendirme yazıları, ayına göre değişen kitaplar ve ayın öyküsünü sunmaktayız. Bu öykülerin uyku saatlerini keyifli hale getirdiği kesinlikle bir gerçektir.


Siz de bebeğinizin eğitimini oyun ile birleştirmek için hemen inceleyebilirsiniz.

1 yorum:

  1. bu tarz gelişim setlerini çok beğeniyorum bende hediye alırken bile ilk bu setlere bakıyorum :)

    YanıtlaSil

Yorumlar buraya..