31.12.13

Haydi 2014 Dileklerinizi Dileyin



Yılın son günü, son saatleri..
Yeni yıl için hepimizin dilekleri var.
Benim dileklerime gelince;
Sağlık..
Değerini hasta olunca anlıyoruz değil mi ?
Yavrumuz hastayken gözlerine bakarak 
Sen değilde ben hasta olsaydım diyoruz..
Para, mal,mülk hiç birinin anlamı kalmıyor.
Önce sağlık.
Huzur..
Benim için önemli olan diğer kavram. Huzurluysa bir ortam orada kendimi rahat hissediyorum.
Ortamdaki negatif elektriği anında sezerim. Bazen işime yarayan bu durum bazen de beni mutsuz ediyor.
Ön sezi, 6. his ne derseniz deyin ama bende bu durum tavan
Rüyalarımın çıkma olasılığı %99,99 ..
Rüya görmekten korkarım kimi zaman

son olarak Şans..
Kendi şansımızı aslında biz belirliyoruz. 
Benim şans faktörüm gülümsemem
Hayata gülümseyin
Ne olursa olsun. Ne yaşarsanız yaşayın
Benim de yataktan kalkmayı istemediğim kötü günlerim oluyor 
ama
İsyan etmiyorum yada etmemeye çalışıyorum.

2014'ün önce aileme sonra ülkeme huzur getirmesi dileğiyle..

Sizin dilekleriniz neler ?




2 yorum:

Yorumlar buraya..