20.12.13

Makyaj Televizyonu

makyajtelevizyonu

Sevilen beğenilen merak edilen bir sürü videoları arama zahmetinden bizi kurtardığı için Makyaj televizyonuna sonsuz teşekkürler.Bu arada videoların hepsi türkçe alt yazılı.. 

Sabah uyandınız saçlarınıza sekil veremediniz ya da buluşmanız mı var  hemen açın makyaj televizyonunu tıklayın Saç modelleri videosunu  beğendiğiniz videoyu seçip saçınızı yapabilirsiniz..

Son günlerde favorim ise ;
 Uzun saç modelleri  hayatım da ilk defa bu kadar uzadı saçlarım. Ayaklarım kuaförüme gitse de kendimi engelliyorum. Klasik kuaför geyiği uçlarından alalım yalanına kanmıyorum. 

Mezun olalı epey oldu. Saç yapmayı bırak söyle toplar giderdim okula. Bakıyorum da şimdi ki kızlar epey süslü bu video da sizler için gelsin Okul saç modelleri :)

Makyaj televizyonunda bunlarla sınırlı değil tabi ki; Neler mi var ?

Tırnak süsleme,eyeliner sürme-işte bunu kaç kez izledim- düğün makyajı.. daha fazlası için

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar buraya..