18.7.14

Cinevim.com Alışverişim



Bir alışveriş yazısı gibi görünen iç döküş hikayesi...

Merhabalar

2006 yılında evlenirken itiraf ediyorum ev tekstili konusunda bilgim sıfırdı.
 İlgim alakam yoktu. Var sa yoksa çizdiğim kariyer yolunda gireceğim sınavlar, alacağım kitaplar, çözeceğim sorular..
Pike nedir, çarşaf nedir, alezmiş, dört mevSim örtü ıhh yok vallahi ben bu konulara tabiri caizse fransızdım.
Yemek yapma konusu da aynı vasatlıkta..:)
Levent evlenme teklifi ettiğinde açıkça da söyledim.
inanır mısınız yemek yapmayı eşimden öğrendim.
Sınavlarım bitince ve her şey düzene girince.
Yemekte yapmayı, alışveriş yapmayı (ev tekstili konusunda)
Hele Kereme hamile kaldığımı ilk öğrendiğim dakikadan sonra anaçlığım tavan yaptı.
Herşey ilgi ,merak, araştırma, çevre gözlemleme...
Gerisi geliyormuş..
Herkes anasını karnından bilerek doğmuyor..
Yazımı okuyan benim gibi arkadaşlar sıkmayın canınızı zamanla taşlar yerine oturuyor..
Senden ne ev olur ne bark olur diyen annelerinize beni anlatın yeter..
Salonumu tamamen değiştirdim. Daha alınacaklar var ama sırayla. Aceleye gelmesin..
Sıra mutfakta, sonra da Kerem'in odasına geçeceğim ..
Çok şeker 3 tane servis tabağı bir de kek fanusu aldım. cinevim.com uygun fiyata onlarca ürün var. Kargolama süreçleride hızlı. 
Tabaklar, fanusu kırılmasın diye de sıkı sıkı sarmışlar.
Kerem tatilde yoksa bir kek yapıp paylaşırdım sizlerle.
Kek canavarı olurda kendileri.






   


Desenleri daha yakından görmek isterseniz.. 



Listemde epey alınacak var .
 Fırsat buldukça aldıklarımı sizlerle paylaşacağım.
Siteyi  bir inceleyin benzer  desenler de farklı ürünler var.
Sevgiler
Gülshen

1 yorum:

  1. Güle Güle kullan gülsencim gerçekten harika desenler ve harika ürünler seçmişsin sevdiğin insanlarla birlikte mutlu sohbetlerde bir fincan çayın yanında yaptığın leziz kekleri sunma keyfini bol bol yaşamanı dilerim sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumlar buraya..