19.9.14

Moda Sor: Dantelli Detaylı Spor Ayakkabılarım

Online alışveriş yazı hikayesi sizler için kaleme alındı.
 Online alışverişi ilk yaptığımda ne heyecanlanmıştım.Acaba olur mu? Nasıl bir şey gelir ? Bedenime uyacak mı  ? Beynimde bir sürü soru dolanıp dururdu. 
Zamanla sevmeye başladım online alışverişi. Eskiden kısıtlı siteler vardı, şimdi bir sürü. Güvendiğim sitelerin dışına çıkamıyorum bir türlü..İstediğim gibi çıkmazsa iade süreci nasıl olur, yaparlar mı.. Bir sürü dert ... Beden konusunda sıkıntı yaşamıyorum.  36 bedenim, olsun düzgün bir kesimi varsa aldığım kıyafet hop oluveriyor. Renk ve kalite de istediğim gibiyse değmeyin keyfime.Şimdi size;
 8 Mart Dünya Kadınlar gününde organize ettiğim blogger buluşmasına ürün desteği veren blogger dostu bir site olan Moda Sor hakkında biraz bilgi vermek istiyorum.




Sitenin ana sayfasında bulunan arama motoruna aramak istediğiniz ürünü yazıyorsunuz. Hopp diye geliyor ürünler. Ayakkabı, elbise, bluz,mont saat,gözlük.....vb. Farklı farklı sitelerde sizler için seçilmiş bir sürü seçenek. Daha ne olsun.. Alışveriş bu kadar kolay yapmamıştım. Ayrıca ana sayfa da sizler için hazırlanmış konu başlıklarına bakmadan alışveriş yapmayın.İşe yaracak güzel tüyolar var.
Benim ne aldığıma gelince,  Modagramdan dantel detaylı spor ayakkabı. Dantel detaylar ayrı bir hava katmış. Stokta hala var  linkten inceleyebilirsiniz .



Keyifli alışverişler..

Bu arada iphone uygulaması var.
İncelemek için Tık Tık



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar buraya..