20.5.14

İnce Topuk: Kişiye Özel Tasarım



Merhabalar,
Sizlere yeni tanıştığım İnceTopuk.com  sitesi  hakkında bahsetmek istiyorum. 


firma_adi

Evet.. Evet ayakkabı, çanta, giyim, aksesuar sitesi..


Göz bebeklerinizin büyüdüğünü hissedebiliyorum. :)

Kadınız vesselam.

 Ayakkabıya hayır diyemeyiz. 

Ayaklarımızın üzerinde durduğumuz o andan itibaren hayatımızın vazgeçilmezleri arasında ayakkabılarımız..

Bu fikrime katılmayan var mı?

37 numara ayaklara sahip  biri olarak pek sıkıntı çekmedim ayakkabı  konusunda. Gerek internet gerekse mağazadan aldığım her ayakkabı tam olur.Sorun yaşamadım hiç desem yeridir..  Ya beklediğim renk gelmemiştir  ya da hoşuma gitmemiştir. 
Tamamen keyfi durum. 

Kısaca bir anım var okursanız eğer;

 35 numara  gelin ayakkabısı için 3 buçuk  yıl önce ayakkabı mağazalarını talan etmiş biri olarak yazıyorum bu satırları.. Ah .. Ah.. Ayaklarımıza kara sular indi ...
Bulsak bile tek model olmadı beğenmedik. 
Babacığım bizi çok eski tanıdığı bir ayakkabı atölyesine götürene kadar ne aradık anlatamam. Tam istediğimiz gibi olmasa da benzerine yakın bir ayakkabıyı yaptırdık.

Artık yorulmak yok, bir tık uzağınızda İnceTopuk.com sitesinde siz tasarlayın, ayağınıza gelsin, İnce Topuk.com açılış hikayesi de etkileyici  iki ayakkabı düşkünü girişimci kadın tarafından  Dünya da ve Türkiye de  ilk olan 3 Boyutlu modelleme kullanılarak yapılan kişiye özel hizmet veren siteyi açtılar..





Tamamen kendinizin tasarladığı ayakkabıyı giymek hayal değil. Nasıl olmasını isiyorsanız tek tek sekmelerden seçebilirsiniz.
 24 saat içinde kargoya veriliyor, kapıda nakit ödeme kolaylığı ve koşulsuz değişim.. 
Hemen sizi siteye ışınlıyorum.. İnceTopuk.com











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar buraya..