29.5.14

İnceleme : Klorane Kuru Şampuan

Kuru şampuan ile tanışmayan kaldı mı? Çabuk yağlanan, cansız, sönük saçlarınız mı var.
 Gün aşırı yıkamaktan bıktınız mı?...
Bu şikayetler uzar gider. 8 yıldır bir türlü vazgeçemediğim sarı renk epey yıprattı saçlarımı, yapısı inceldi, Bakım, maske, yağ sürmesem uçlarına kuru kupkuru saçlarım oldu. 
Kuru şampuanları denemeden önce bende önyargılıydım. 
Ta ki sonucu görene kadar.

Uyuşukluğumun üzerimde bolca olduğu bir gün neymiş bu deneyeyim dedim. Hatta saçlarıma eşit  yayılsın diye eşimden destek aldım. 

Sonuç mu aşağıda..




Fiyatı : 28 TL civarı

Klorane kuru şampuan içeriğinde bulunan  yulaf sütünün üstün besleyici ve nemlendirici özelliği sayesinde saç diplerini besleyip nemlendiriyor. Temizlenmiş hissi veriyor. Öyle yapış yapış olmuyor.
Sizin kullandığınız kuru şampuan markası nedir ?
Yorumlarınızı bekliyorum.

Çok öptüm
Gülshen.




1 yorum:

Yorumlar buraya..