28.5.14

Makyaj televizyonu ile saç modelleri



Düğün sezonu açıldı. En çok yaz düğünlerini seviyorum. 
Hele bir de kır düğünüyse tadından yenmiyor.
Geçen sene katıldığım bir kır düğünü için söyle bir google arama yaptım.
Trend nedir, nasıl giyilir diye.
Karşıma epey seçenek çıktı.Ben uzun tiril tiril bir elbise giymeyi tercih ettim. Omzuma da şık bir şal :)

Yanıma her ihtimale karşı babet almıştım :).
Garanticiyim..  Ne yapayım.
O kadar çok eğlenmişiz ki dönüşte Kerem de bende arabada uyuyakaldık.
Ankara da daha çok açık alanlar da düğünler yapılsın.
Düğünü olacak arkadaşlara, akrabalara duyurulur...

Tam sezonuyken sizlere bir kaç önerim olacak.

Saçlarınız kısa ve ne yapacağınıza karar vermediyseniz 
size yardımcı olacak ipuçlar burada 

Hep hayranı olduğum kıvırcık saçlara nasıl şekil verebilirim, daha rahat ve şık nasıl kullanırım diyorsanız bir tık 

En şık kullandığım model olan dalgalı saç  önerilere de bir  göz atın.


Tarzınıza saç tipinize uygun model tamam sa sıra göz makyajında. Doğru renkler kıyafetinizle bütünlük. Mevsime göre tercihlerim değişiyor. Yazın renkli cıvıl cıvıl renkler tercihim oluyor.

Ani bir kararla kahkül kestirdim. Bir türlü alışamadım. Haziranın 2. haftası düğünümüz var. 
Saçlarıma nasıl bir model yaptırsam diye bakıyorum.
 Sizin öneriniz ne olur. 
Desteklerinizi bekliyorum. 

1 yorum:

Yorumlar buraya..